Uppdatering som inte blev så lång som jag ville, men orkar inte ta med allt..kanske imorgon? Btw, detta måste va min längsta rubrik ever!

Ska uppdatera lite nu innan jag däckar =P
Börjar med fredag förra veckan. jag var alltså sjuk tis-tors, men på fredag var jag så pass kry att jag orkade mej upp..MEN när jag väl kommer till svinhuset på morgonen så är det ; Stopp i utgödslingen, inget foder i automaterna, extremt slarvigt skrapat i alla boxar, ofyllt i spånvagnen och fodervagnarna! Okej, ibland trasslar utgödlingen och vagnarna går snabbt att fylla, men va fan, man ska skrapa boxarna ordentligt! Eller skulle du tycka om att ligga i en skitig box? nä juste! Jag vet vem du är och jag håller ögonen på dej!
I alla fall så jobbade jag i helgen för att ta igen mina sjukdagar, men på söndagen hann jag fara förbi på Gammlia och säga hej till Ante som jobbade i minimus! Fick en dvd med Ellen Degeneres stand up av honom, blev både glad och förvånad. Tack så mycket! =D

Denna vecka har jag och Lasse börjat med att ta upp en port i Kronmagasinet, känner på mig att jag kommer lära mig mkt nytt under mina kommande månader på forslunda =)

Och idag är det St Patrics Day! Wohoo! Tänk att få fira de i Dublin eller typ New York. Fast Jag å Pappa for på Olles och de är ju inte fy skam heller :)


----------------------------------------------------

Nu är det krig, och jag kommer kämpa till sista blodsdroppen! Jävla orättvisa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar