Ge mej vår!!

Jag är less less less på snö nu! Jag vill ha sol, värme, shorts, solglasögon, glass och sandstränder! Har börjat snegla lite på sista minuten resor till egypten, skulle va skönt med sol en vecka! Annars så får jag hålla mej till den efterlängtade Thailand/dykresan i oktober.

Idag mår jag bättre än vad jag har gjort på hela veckan så de blir troligen jobb imorgon, kommer vara i svinhuset hela dagen, känns bra för de vet jag att jag kan, och är bra på ;) Och nu är pappa tillbaka från Åre igen, dock med en trasig axel, jag säger ju att slalom är vansinne! Men vi var iaf iväg och storhandlade på obs, de fanns inte så mkt kvar i kylen hemma. Och de var nog bra att jag följde med, vet inte hur han skulle klara att få med all mat hem. Jag hittade åxå ett par skor (!) hör och häpna för 149 som jag tyckte va snygga..ser precis ut som converse men utan loggan. Någon dag skall jag dock köpa ett par riktiga! Köpte även ett par till Johanna, fast röda =)




Pappa har ju också hunnit fylla 55 ! Han fick en del fina grejer, bland annat en tavla jag målat. Den första riktiga tavlan på duk som jag målat med lite inspiration =)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Really nice tavla, du är ju duktig!
Nån dag kanske du känner inspirationen för en stor asiatinspirerad tavla som skulle passa här uppe på boet ;)

J sa...

vilken fin bloggdesign du fått till =)

Skicka en kommentar