Umbrella :)

Det är så här det ska kännas! Hela tiden! :)

"I want power in my words I want passion in my eyes, And when I wake up
I want life to be a surprise"



Har haft en superbra dag! Helt otroligt! Vaknade kl 7.30 av att pappa ville ha skjuts in till stan, hade bara sovit 2 timmar så de var lite vingligt på vägen hem igen, men hem kom jag och rasade i säng igen och sov till kl 13.00! Skönt, men lite för länge kanske.
Drog på mig dagens outfit och drog över till bästaste Pernilla för lite kvalitets häng :) Senare anslöt Hanna och vi gjorde supergod hemmagjord pizza, med kladdkaka och glass till efterrätt! Såg en sjukt jävla rolig film också, Knight and days hette den, eller nått sådant. Jag hade jättetrevligt, bästa dagen på mkt länge! :D
I helgen peppar vi tema-fest! Oh yeah!
Vad för tema? Ej bestämt än, men förslag som "pimps and hoes" "spetts lack och läder" "gangster" kom upp =P


Tegan and Saras cover på Rihannas Umbrella. Denna låt have great meaning to me..!!

"Said I'll always be your friend. Took an oath, I'mma stick it out 'till the end.
Now that it's raining more than ever, Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella, You can stand under my Umbrella"


Nu vart de så där opassande sent igen (04:15) Får kanske skylla mig om jag sover tills mitt på dagen..ska iaf krypa ner i sängen nu och lyssna på ljudbok tills jag somnar :)

Känns bra idag, hoppas det håller i sig imorgon också!
Gonatt!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar