O.D. on too much good music!

Idag har kreativiteten fått flöda! Har spelat en hel del på gitarren, nu börjar "stand by me" sitta ganska bra, men de är fortfarande segt mellan D och G.. Call it off börjar låta bättre också, har fått upp tempot på att plocka strängarna :) Hm jag tror inte jag har någon medfödd talang gällande gitarr men, de ska ju gå att lära sig ändå, kommer bara ta längre tid!

Var ner en sväng på stan och köpte mig en ny målarduk..vart större än vad jag egentligen tänkte, men de ska nog funka ändå. Har suttit och skissat nu halva kvällen, tror denna kommer ta mycket lång tid att få klar, men tid är ju allt jag har så.
Annars har jag mest bara suttit på skrivbordsstolen och lyssnat på musik och bara drömt mig bort. De är lite läskigt när de blir så, kan "försvinna" i nästan flera timmar och det känns som bara tio minuter.

Bara något som blev.. =P


Syns inte så bra, men så här ser de ut just nu! 30x90cm eller något sådant


Hittade en helt underbar live version av T&S cover på Bruce Springsteen's Dancing in the dark..Fy fan blir tårögd av att lyssna på denna, men på ett bra sätt! Tänk om man själv fick bli så bra på att spela gitarr, jag diggar dessa tvillingsystrar sjukt hårt!


Här är hela låten!


"Snälla Gud, låt dom komma hit och spela i Sverige snart!!"

Sitter och smånsackar med Göteborgar Hanna om allt och ingenting, skönt att det faktiskt är någon till vaken denna okristliga tid på dygnet!

Hm, jag är ju senil som en 90åring på hasch, nu tog jag en tablett för mkt, hoppas de går bra ändå?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar