Höst

Jo, nu är de verkligen höst, ingen mer sommarvärme nu!
Igår va jag iaf och kollade på maskinvisning med Malin :D såg lite andra kända människor där åxå. Fanns en del stora maskiner där, fick till och med åka lien i en stor johnte ^^ Även om jag skita ner mina dyrjeans, men de vare värt ;) Sen drog vi in till satan och mötte upp Pernilla på café station. Blev en sen frukost för mej men de va trevligt att sitta där och chillaxa :)

Hahaha gick som om jag hade skitit ner mej igår, hade så brutalt mycket träningsvärk!! Så de blev ingen träning igår, men kanske ikväll? Terminen har börjat bra med en liten blåtira och i förrgår var de en tjej som cuttade upp ögonbrynet =/ men de gick nog bra!

Just nu håller jag på att städa, ser fördjävligt ut här faktiskt! Riktigt illa!

I helgen peppar vi inför bio med kusinerna, ska se nya Resident evil filmen i 3d, blir nog awzome! =P



HAHAHA diggat denna hela natten! 90-tals fest ftw! :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar