Höst 2 (walking hand in hand)

Tänkte hinna slänga iväg detta inlägg innan jag däckar!
Idga har jag typ sovit till 12 !!!! helt sjukt! Va peppad på att fara och träna men kände att kroppen inte va riktigt med, är väldigt snuvig nu, hoppas de inte blir värre!
Cyklade lite på motionscykeln istället!

Köpte lite nya grejer till sovrumet, typ sängkläder å kuddar, plus lite lådor för mina tvspel och för viktiga papper :) har möblerat om lite åxå, gjort en liten arbetsplats vid sängen, daror + xbox och skrivare mhm mkt bra! har rockat loss till massa gammusik med min nattsuddarkompis! We should make an awzome luftgitarr och trummband! ;)


Höst-mys :)



Nya sängkläser..me like, this is where the magic NOT happen!! ;P =/



Hmm har städat rummet idag åxå..sorterat upp massa gamla papper och kollegieblock. Tror mitt hjärta stannade och dog lite när jag upptäckte en rad som du skrivit uppe i hörnet av mitt block..Minns att den lektionen var riktigt tråkig och att du var mkt mer närvarande i mitt huvud än all den brottsstatistiken som läraren snackade om.. De är nästen kusligt att jag hittar detta nästan exakt (en dag) ett år ifrån de att du försvann..bara sådär i ett andetag, och allting förändrades. Och jag skäms över att säga att jag inte har kunnat dela med mej om dej, att de bästa som hänt mej förra året måste vara en hemlighet, inte på riktigt. Att fortsätta le och skratta som om du aldrig funnits, när de ända jag ville göra va att slita ut mitt eget hjärta. De ska aldrig hända igen, aldrig! Inatt har jag haft ett ljus tänt för dig. du är saknad, de finns bara ett ord: Sorg

Inatt ska jag drömma om oss vid älven =) Och någon dag ska jag berätta hela din historia!





=´)
Nu e klockan på tok för tidigt..halv sju..fukk this dags att gå upp/sova?

See ya on the flipside!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar