gomorron!

Nattsudd nattsudd..!! Sitter, nä ligger och snackar med min nattsuddarkompis =P De e trevligt att ha ngn att snacka med!

har klippt mej idag åxå..blev ganska mycket som for nu, men blev nöjd :) färgade utväxten åxå..typ samma färg som innan men lite kallare.
Har fått tips om en lägenhet idag åxå..en etta på teg! ska fara och kolla på den snarast. Då blir de i andra hand :)



Hittade en fin bild på våra kattungar från när dom va 9/10 veckor :P Så sjukt söta!! (kom på att jag inte har postat så mkt bilder på dom!)



Imorrn blir de plugg, och konditionsträning! måste skärpa mej nu..kanske dra en sväng på simhallen?

Hm, asså ibland slås man av hur jävla orättvist livet är, och jag känner bara vad har jag för rätt att må så dåligt som jag gör, jag har de bra egentligen eller? Andra har de värre..ibland önskar jag bara att jag kunde plocka upp personen och krama om den tills allt är bra igen ='( men de funkar inte riktigt så...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar