Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars I could really use a wish right now..

Tror bestämt att de är en lokal storm här ute på Forslunda, de knakar ganska så ordentligt i gammhuset! Hoppas inte min tvätt blåser bort!

Det har varit en hyfsat lugn dag idag..sov LÄNGE på morgonen! somnade 6 och vaknade 11, naaajs!
Hähä har hittat en annan nattsuddare att snacka med =P
En lektion idag, slappt!
Kollat på flera avsnitt av Arkiv X. Sjukt bra serie som jag inte fick se när jag va liten så tar igen de nu! Sen var jag lite halvduktigt och tvättade och städade upp mitt rum..de är illa när man börjar få en stig fram till sängen =P Men nu är de typ ok..tar resten imorgon.
Imorrn blir de klippning..glömde att boka in färgning..så ja, kommer typ få min vanliga hårfärg på sidorna eftersom de blir kortare där och sen typ blond längst upp? Hm, kanske kan färga hemma?
Hur gör man?

Nu är resan till Thailand betald åxå..så nu är jag fattiglapp! Men vad gör man inte för sol, mojitos och ett flertal dykturer?



I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down
I am an asphalt flower breaking free but you (me) keep stopping me
Release me

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommentarer:

EeeK sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
J sa...

halloooooooo

Skicka en kommentar