>FATTEWACK???!!!!!

stress stress stresssssssssss!!

somnade ca 3 inatt och upp å jobba 5 = död
Sprang ner i källaren för att hänga tvätten från maskinen jag startade just innan jag gick å la mej, tar ut min, förut, vita fina favvotröjja, som nu är lätt rosa! aaah! fan låg antagligne nått rött i min vita tvätt = ledsen
Ner på jobbet, ska börja mjölka, 3 olika alarm har gått och två kojävlar bråkar så mkt att jag blir lite sen med övriga rutiner, en ko sliter bland annar sönder hela den där lådan med all data i som skickar ner organen = Förbannad
Senare, kl 10 ska jag köra en bal med hjullastarn, på väg tillbaka så kommer jag åt en spak och hela hydralslangen till ventil bla lba lba typ sprängs = hydralolja överallt = Ledsen ingrid
försöker hinna med att fixa traktorn så jag kaaanske hinner ut på åkern för att he upp två nya fållor åt korna så dom har mat i helgen, då kommer gammlia å ska hämta foder och han som är i lagårn för att få hjälp med att pumpa nå däck,,, stress stress stress
Sen glömde jag spruta en ko som har kvar efterbörden, och tydligen så ska man blåsa bort spånet på fredagar ( ????????????) det har ingen sagt till mej, så hon som sku,llle jobba eftermiddag idag va väl inte så glad på mej..

hmm
nu ska jag stressa iväg på systemet! har hettsätit å hettsduschat!!
kommer garanterat däcka på bussen å vakna upp ngnstans i happaranda eller ngt =P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar