jobba jobba joooOObbaa!

Inne på dag 2 av en dryg vecka! Men den som väntar på ngt gott...? tunga lagårdspass nu fram till på lör, usch min rygg protesterar våldsamt, tur att jag va själv i lagårn så ingen se att man går å typ flännar..aja snart halvvägs

Men Helgen ser ut att bli bra, enligt tradition så blir de gumboda och countryfestival! Hoppas regnet håller sig undan men de ser lite mörkt ut! Sen hoppas jag att jag inte är allt för bakis på söndagen, då ska de firas med tårta! Shit börjar bli gammal..22 år fyller jag nu!!
Var på stan idag och fixxade en klipptid på fredag eftermiddag! Ska jag, ska jag inte? typ 70% säker nu..men kommer säkert fega. Men känner att de e dax med en förändring..ett steg i den riktningen är kanske utsidan då.
Imorrn blir de nog att köa i ett varmt väntrum på "akuten" få se hur akut de blir ^^



Något som kan va värt att prova i helgen?? ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejja hejja!

EeeK sa...

jobba jobba jooooba!

Skicka en kommentar