En såndär lista igen (jag är för lat)

Jag ska ta mig för att skriva ett riktigt inlägg snart! Men just nu är jag för lat!!



Namn: Ingrid Linnéa Rönnlund

Piercingar: Inga än men snart!

Tatueringar: På gång!

Längd: Ynka 164 cm över havet

Skostorlek: 40

Hårfärg: blond

Fräknar: Nope

Motto: What goes around, comes around.

Kär? Japp :] (jag som aldrig blir de eg)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Australien skulle inte va helt fel?

Tycker du att du är attraktiv? Njaa, möjligen efter en dag i lagårn

Dricker du? Jajjebus!

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Aussie shampoo

Vilken parfym använder du? Dkny, puma osv

Vad är du rädd för? Mig själv!

Gillar du att tvätta? Nej, men älskar doften av nytvättat!

Gillar du berg- och dalbanor? Mitt fredagsnöje ;)

Senaste...

Filmen du hyrde? Hyrde? Laddade ner Cornelis filmen nyss ^^

Filmen du köpte? Harry Potter tror jag

Låten du hörde: Marry you med Bruno Mars

Låten du laddade ner? Veronica Maggios nya

Personen du ringde? Maddzor

Personen som ringde dig? Maddzor

TV-program du såg? L-word

Person du tänkte på? .repeat

Favorit...

Låt: Just nu, Mitt hjärta blöder med Maggio

Sak att göra: Måla

Sport: KAMPSPORT!!

Dryck: Cola, Shampis

Kläder: Shorts!!

Film: Svårt, men troligen ngn Disney

Bil: Bmw, Subaru

Serie: Im a Gleeeek!! (Glee)

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Njaao

Gråtit över en flicka? Jopp

Ljugit för någon? Vem har inte de?

Varit i slagsmål? Har hänt

Blivit arresterad? Ba nästan

Träffat någon från internet IRL? Jejjemen!! En snubbe från japan =) Slå de ni!!

Antal...

Gånger du varit kär? Inte mer än 2 ggr

Gånger ditt hjärta brustit? En gång om de gäller kärlek!

Hjärtan brustet på grund av dig? Ett par...

Tjejer du kysst? 2 st

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Har återfått lite kontakt med Moa =)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett antal iaf

Senaste...

Boken du läste? Alkemisten (rekommenderas )

Personen du fick e-mail av? Facebook woohoo!

Personen du fick brev av? Västerbottens universitets sjukhus

Personen du fick sms av? Madde

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Lääääääääääängesen!!!

Saken du köpte? köpte en glass idag så nu är jag luspank :)


Vad har du gjort idag? Legat och myst länge i sängen, lagat mat och varit på Psyk
Var det kul? De var mysigt :] Psyk var bara drygt!

Brukar du svära mycket? Jo jäv...jo men självklart !

När stiger du upp på morgonen?oftast 06.00

Vad har du på dig? Kallingar å sporttopp

Vad ska du göra ikväll? Sova, eller försöka iaf!

Vad är du allergisk mot?. Trångsynthet!

Var har du ont? I ryggen, i foten, i knät och i armbågen :)

Använder du hårspray? Är hårspraysnarkoman!!

Kan du stå på händer? Bara på fyllan!

Håkan Hellström eller The Ark? Ahhh, svårt..Håkan

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Jo, men inte överdrivet mkt

Är du glad nu? Jag är ganska tillfreds jao :)

Var du glad igår? Nej

Vad dansar du till? Livet

Stockholm är... ? Stort och stökigt

Göteborg är... ? Stort och mysigt

Kan du sjunga? Jag kan låta en massa om de är det du menar?

Spaghetti eller makaroner? Spagetti!!

Land du vill besöka? För många att skriva ner, jag vill se världen!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar