Mot ljusare tider

Yes! jag har fått jobb! Hurra hurra! Kommer nu hädan efter vara hönsbonde på Yttertavle ägg :) Är skyldig Pernilla och Sebbe ett stort tack som faktiskt fixade de åt mig!

Får lära mig mycket nytt om ägg som jag aldrig vetat förut. Har inte kommit in i lunken än men det kommer väl förhoppningsvis. Har drömt om höns flera nätter i rad nu!
Åkte på jobb nästa helg, så får ta de halv lugnt på Hannis fetfest.

Inatt/idag har jag haft feber, närmare 39.7 som mest men börjar gå ner lite nu ( 38,8) så blir inge jobb imorrn.. Blir att ta de lugnt i helgen, eventuellt hjälpa Madde med bilen om hälsan tillåter :) Hade en liten överraskningsfest för henne igår, hon fyllde 28, var riktigt trevligt :)


Men vilken lättnad de är nu att inte alltid tänka på pengar och a-kassa..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar