Winter

Nu börjar jag få ordning på torpet, ska försöka komma ihåg att ladda kameran så jag kan posta lite bilder här.
Köpte ju en soffa i veckan..slapparmegadelux! Har somnat i den flera ggr redan ^^ Daphne gillar den också!

Har haft en trevlig vecka med min kära kusin/kusiner som va på besök. Vi har mest nördat ner oss i att spela Drakborgen och se på Sagan om ringen trilogin. Ätit gott, shoppat och färgat hår har vi också hunnit med =)
Nu har jag varit här själv i ett par dagar, är ganska skönt att bestämma själv hur man vill ha de, men också ganska ensamt..
Är hyfsat festsugen nu också, så de kanske är dax för en inflyttningsfest snart?

Vad ska jag göra imogon? Jo springa en del ärenden på stan och fixa här hemma.

  • Posta A-kassakorten
  • Gå till banken och ändra så att jag får mina pengar direkt på kontot
  • Betala räkningar
  • Kolla efter en bra färg till hallen
  • Gå ut med hundarna på Forslunda
  • Städa + bära ner alla lådor i förådet
De va säkert ngt mer också, men jag har börjat misstänka att jag börjar bli senildement så jag har säkert glömt massor!

Haha joo ska installera en skrivare också ja.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar