Pyton!



Fy i hela fan! Fakking hell! OMFG! GAAAH! Ja, till och med "Död åt Tengil!!!!"
Har ni inte fattat de än så menar jag allvar! Har en del andra ord på lager också!

Jag mår som sagt pyton! Värre än pyton, jag mår fakking anakonda! Har börjat med SSRI:t nu, blev informerad om biverkningarna men tänkte att "äh kan väl inte va så illa?"
Jag hade fel!

Idag har jag mått illa, spytt, haft andra problem med magen, ont i magen, yr, svag, skakig, orolig, konstig i huvudet, haft vääääldigt konstiga dagrömmar, rastlös naaanting, men trött ändå...och knappt ätit något! Typ som värsta bakfyllan delux, med lite extra tillbehör! Nu är kl snart 07.00 och jag kan verkligen inte sova, är inte ens trött? Va fan lixom!? Ska man orka med detta i 4-6 veckor, så lång tid det tar för kroppen att vänja sig..ojoj =/

Förgiftar man kroppen för att den ska må bra? HUR kan detta vara bra?!
Började läsa på om biverkningarna..och ja..asså de se ju helt jävla sjukt ut! Så då tänkte ja, jaja men en av alla kanske man får..nejnej tänk om haha =P

De är så sjukt att jag tror jag tänker kopiera in hela listan!

Mycket vanliga biverkningar: sömnlöshet, yrsel, sömnighet, huvudvärk, diarré, illamående, muntorrhet, utebliven utlösning(tur man inte är kille då! ;) ), trötthet.

Vanliga biverkningar

halsont, anorexi, ökad aptit, depression, känna sig konstig, mardrömmar, ångest, upprördhet, oro, minskat sexuellt intresse, tandagnisslan, domningar och stickningar, skakningar, muskelsträckning, onormal smak, bristande uppmärksamhet, synstörningar, öronringningar, hjärtklappning, värmevallningar, gäspningar, magont, kräkningar, förstoppning, orolig mage, gaser, utslag, ökade svettningar, muskelvärk, sexuella störningar(what what?!), potensproblem, smärta i bröstkorgen.

Mindre vanliga biverkningar:luftrörskatarr, rinnande näsa, hallucinationer, kraftig lyckokänsla, likgiltighet, onormala tankar, kramper, ofrivilliga muskelsammandragningar, onormal koordination, inte kunna vara still, minnesförlust, minskade känslor, talsvårigheter, yrsel när man ställer sig upp, migrän, öronont, snabba hjärtslag, högt blodtryck, vallningar, andningssvårigheter (eventuellt med väsljud), andfåddhet, näsblod, problem i matstrupen, svårigheter att svälja, hemorrojder, ökad salivavsöndring, störningar i tungrörelserna, rapningar, ögonsvullnad, mörklila fläckar i huden, håravfall, kallsvettning, torr hud, nässelfeber, inflammation i led och ben, muskelsvaghet, ryggont, muskelryckningar, behov att kissa på natten, oförmåga att kissa, ökad urinmängd, behöva kissa oftare, problem med att kissa, vaginal blödning, sexuella problem hos kvinnor(HAHA ), sjukdomskänsla, frossa, feber, svaghet, törst, viktnedgång, viktuppgång.

Sällsynta biverkningar:tarmproblem, öroninfektion, cancer, svullna körtlar, högt kolesterolvärde, lågt blodsocker, fysiska symtom på grund av stress eller sinnesrörelse, läkemedelsberoende, psykotisk störning, aggression, förföljelsemani, självmordstankar, sömngång, för tidig utlösning, koma, onormala rörelser, svårigheter att röra sig, ökad sinnesförnimmelse, störd sinnesförnimmelse.

Ärligt talat, tror aldrig jag har sett så mkt biverkningar på någon medicin ever? Men dom ska ju tydligen gå över så..får försöka tänka på de. Nämnde jag att detta var första dagen? Och jag klagar redan =/

Okej okej okej okej!
NU
SOVA!!
eller?
JO!

Antar att jag ville klaga lite, ja jag tycker faktiskt jättesynd om mig själv just nu! =(

!!!!!!!!!!!!!!!

Nejnej, måste försöka avsluta detta i god ton!
Jag har faktiskt träffat mina käraste kusiner idag! hade väldigt trevligt!!
Sen har jag målat, väldigt lite, på den där tavlan...men de är ju alltid något iaf! =)






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar