Played it til my fingers bled



Har nu blåsor på blåsorna, och dom blåsorna har små husdjursblåsor!

Var på stan idag och kollade på gitarrer, planerat att köpa en efter jul. Frågade mamma om hon ville följa med och hjälpa mej hitta någon bra. Hittade en som jag gillade. Förstå min chock och förvåning när mamma säger " ja då kan du få den som en tidig julklapp!" Hahaha whaaaaat!? :D
Fakking amazing!! Happy go lucky! Älska mamma <3
Har spelat hela eftermiddagen/kvällen men måste sluta nu för mina fingrar pallar inte längre! Stålsträngar är farligare än nylonsträngar!



Dessa låtar nöter jag in just nu!

Niel Young - Heart of gold


Ben E. King - Stand by me


Tegan and Sara - Call it of

Någon dag så jag kunna spela dom flawless!

Ska försöka sova nu, är jättenervös för psyk imorgon.. Försöker intala mej att de kommer gå bra. Men även om det går bra och jag tar bladet från munnen så kommer de va drygt och jobbigt..suck, ja den som lever får se?

See ya on the flipside of things!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar