Juleskumtastic!!



Aaaaaaaaaaaawww avlider av tooo much love overload!!!!!!!!!!!!!!11one Har sett en av dom bättre filmerna på länge, mnååh vill...åxå...känna..såååå!!!!!!!!!

Okej slut dampat!

Eller nej! Hahahaha idag har livet runnit ur mej!! XD HAHA! Nä nä ja vet, man ska inte skämta om sådant! Det är alltid någon som blir offended, typ som den där tanten som alltid sitter på samma ställe i bussen och anser sig vara "en upprätthållare av passande uppförande i bussar" Som skickar arga blickar och snörper på munnen åt en om man rååkar sjunga med lite för högt när man lyssnar på iPod! VARNING! Underskatta dom inte! En handväska full med karameller och kattmatsburkar är inte skönt att få i huvudet!! ( dom kan nypa av en kinden åxå med sina över-reumatismade fingrar om man inte passar sig!!)

Ja i vilket fall som helst. Idag har jag insett att jag kommer att få leva på kranvatten och dunkvalster från en av mina gamla vinterjackor. Varför? Jo, jag flyttar in (eller får nyckeln till läggan den 3e nästa månad(alltså snart!! btw, kan man ha en parentes i parentesen??) på Ålidhem!) och jag har ännu inte fått den där jäkla a-kassan asså, men har iaf råd att betala hyra för en eller kanske 2 månader till, de beror helt på näringsvärdet i dunkvalstren!

Imorrn, eller idag om några timmar ska jag till Arbetsförnedringen och anmäla mej till den där Jobbgaranti shittet, få se om de funkar, man kan ju alltid hoppas!

Haha förrästen! Visste du att det finns 336 fördjupningar på en vanlig golfboll?? Eller att det är enligt lag förbjudet för grisar att para sig på New Mexicos flygplats? Hahaha undrar om de har varit ett stort problem tidigare? :P

Här är iaf ett tips till alla er med tillgång till kor och tänker fira nyår: En ko fiser ut 600 liter metan per dag (tillräckligt nog att fylla 40 st partyballonger)

Hahaha fy fan va jobbigt som samma sak gällde för oss homosapiens ;)

Gaaaaaah jag vill vara trött man känner mej lika hyper som en iller i en höns-bur.
Upptäckte btw att jag har världens största blåmärke på vaden och ett ännu större på asset, va fan????

Nu slår klockan snart 04.00 och då har jag bokat in en dejt med kudden!! Så adjööööö

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar