Acidrainbowlove

Den här världen är så märklig! Fascineras av alla olika lager och vinklar av verkligheten. Vad som är sant och verkligt för mig stämmer inte alls in, och kanske är obegripligt i din värld, och på så sätt är vi alla ensamma själar i våra egna små universum.

Tangenterna känns som små bomullskuddar under mina sargade fingertoppar. Har nött sönder dom på gitarren idag. Men lite resultat för mödan har jag fått, börjar gå lite bättre nu. De beror kanske också på att jag har lugnat ner mig lite och börjat öva in mer lätta låtar. Tror jag började lite i fel ände tidigare =)





Vette fan vad de är med mig, känner mig krasslig, kanske fortfarande är lite jetlag? Hur länge brukar sådant sitta i? Hoppas iaf att de är de, orkar inte bli sjuk nu!
Nästa vecka blir det nu äntligen återbesök på sjukhuset, nu kanske vi kommer någonvart?



Nu går nattbussen först mot tandborsten sedan raka spåret till sängen, ikväll ska jag fan somna i vettig tid!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar