Today I feel like a cherry pie!!

Gah, jag är så less på detta, tänk att få sova en hel natt någon gång?! 3-4 timmar räcker inte, plus att jag vaknar typ ca 2-3 ggr under den tiden.. Ganska logiskt då att jag inte orkar göra så mycket på dagen.

Har i alla fall städat upp rummet och möblerat om, de blev ganska bra :) Har tvättat upp monstermegasuperbärget av tvätt också, åh va de luktar gott! Älskar lukten av nytvättat! Så nu kan jag ha alla mina "snygga" kläder med mej ner till Thailand, vi far på lördag..känner inte peppen än..ologiskt? Ja jag vet, kanske blir bättre där nere men just nu så känns se bara jobbigt, som allt annat..
Nä men de blir nog bra! Komma ut från rummet lite.
............................................................................................

Haha och ibland undrar jag, varför försöker jag ens? De har alltid varit så, med men ändå på sidan om..
Känner mej bara så ensam nu.
Stör mej på att de alltid är ngt som håller mej tillbaka, stör mej på att mina små(jättestora) försök att göra ngt, säga ngt inte hjälper..
Stör mej på att jag om 1 timme eller så, kommer att ångra detta inlägg och undra hur fan jag tänkte, varför skriver jag aldrig ngt posetivt?

Vet inte hur jag ska förklara känslan.. Tänk att förlora färgseendet, allt finns fortfarande kvar men alla nyanser är borta, haha "4 nyanser av brunt" dök upp i mitt huvud, men nej, snarare 4 nyanser av grått! =P

Vem är jag att belasta andra som redan har de jobbigt med min skit?
And this is the clusterfukk of my brain!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar