Purple is the way to be! :)

Hey kids! Idag är jag trött, blä så trött jag är, vill kräkas eller något! somnade 10.30 nångång ( !!!!!!) vaknade 12.45 :isch..Hej Pernilla, hoppas du fattade va ja sa trotts min super sexiga "morgonröst" ... =P Jaja, hur som, idag är det lila som gäller för mig, för dig också hoppas jag :)

Så här kan man se ut, lila, nyvaken och ptosis-öga!

För er som kliar er i huvudet och undrar "vad är nu detta för ny lila-fetisch?!" så kommer följande förklaring:

Lila oktober är ett initiativ som tagits i Sverige av Micke Kazarnowicz. Idag har över 100 000 personer sagt på Facebook att de kommer bära något lila den 27 oktober för att uppmärksamma att många unga hbt-personer mår dåligt. Och därigenom berätta att det blir bättre och att det finns många som älskar dig för den du är!

Lila oktober är inspirerad av kampanjen It Gets Better i USA, som startades i oktober efter att många unga hbt-personer på kort tid tagit sitt liv efter att ha utsatts för mobbing.
Här nedan är en av alla de tusentals videos som lagts ut på You Tube för att sprida budskapet om att det blir bättre!




http://www.thetrevorproject.org/about-trevor/organization

It gets better! Just stick around would ya? ;)

Love /
Ingrid

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar