Monday monday monday

Ja nu är man typ människa igen! Det blev en improviserad fest där på lördagskvällen! Tror vi kom ut på krogen vid tolvtiden och var där tills dom stängde. Efterfesten va på Tomtebo och ja jag tror att drickandet eskalerade lite, mycket "skrålande" De va ingen som riktigt tänkte på att nu är klockan fem, vi kanske ska sluta dricka? :P "böghög" fick också en ny innebörd efter att ALLA somnade i soffan huller om buller på varandra..
Nä de va en jävligt rolig fest, och jag e glad att jag och Pernilla lyckades skärpa till oss så mkt att vi släpa oss i säng än att ligga kvar i soffan!


Idag har jag bara tagit det lugnt, har varit ganska låg idag.. Nu på eftermiddagen har jag mest bara tecknat, bra sätt att koppla bort tankarna. Missade ett samtal från sjukhuset, fan, hoppas dom ringer igen!
Just nu sitter jag och försöker skissa ner Tegan från Tegan and Sara..men asså usch va svårt de är att måla människor..bleh!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag hade fan mer kul än jag haft på länge!
Tack för en asbra kväll/morgon/bakisdag!
PUSS

EeeK sa...

Ja de var verkligen skitkul!! De behövdes verkligen åxå :D Mer sånt! fets alltid bäst me du ju ;)

Skicka en kommentar