Hop a plane!

Nu är det snart dax! Har kollat packningen för snart femtioelfte gången! Men jag tror att allt är med nu, har egentligen inte packat så mycket, siktet är inställt på att shoppa en del där nere!
Just nu så ser det ut som om de kommer bli ganska mycket regn när vi är där, hoppas de hinner ändras! Om de nu måste regna så får de göra de mellan tisdag och fredag, då kommer jag ändå hur som helst spendera min tid under vattenytan, ska öka på dykningslicensen lite med att hoppa upp till "avancerad"

Men resfebern har inte riktigt infunnit sig än. Har mest tagit det lugnt idag, sov mellan 6-13, sjukt mycket alltså. Sen så har jag försökt fixa med a-kassan, men eftersom dom otroligt inkompetenta djävlarna på lönekontoret är oförmögna att (för tredje gången) skriva ett korrekt arbetsgivarintyg så kommer de skjutas upp några veckor till och jag börjar bli stressad eftersom handläggningstiden är ca 2 månader..och jag flyttar in i lägenheten i januari..börjar bli ont om tid nu..
Har försökt lära mig "Call it off" med Tegan and Sara på gitarren idag, smart låtval om man aldrig har spelat gitarr innan? Men jag ska fan lära mig alltså! Hade inget capo att he på gitarrhalsen så fick göra ett hemmagjort sådant! 2 st gummiband och en sån där "smudge" penna man har när man tecknar.. Funkade riktigt bra alltså! men ska nog investera i ett riktigt, och kanske en egen gitarr också, lånar mammas gamla Levin nu :)



call it off..jao ibland undrar man ju =/



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 kommentarer:

Pernilla sa...

Love your new design!
Känns väldigt peppande! :D
Ha så superdupermega roligt i Thailand nu (och presenter godtas mycket bra när du kommer hem :D)
See ya when you get home!!
PUSS

Skicka en kommentar