Många geléhjärtan små

Har inte varit riktigt närvarande idag, vet knappt själv vars jag har varit =P Men lyckades skärpa till mej efter att mamma grabbat tag i mej och frågat " Hallå, är du där inne eller?" Hon hade tydligen frågat något, flera ggr :)

Vi åt en väldigt god middag, de var något kött och klyftpotatis :) Äppelpaj till efterrätt.

---------------------------------------------------------------------

Haha bästa idag:
Mamma -" vänta, här får du något jag vet du vill ha"
Jag -"vaddå?"
Mamma -"här =)"
Jag håller fram handen och hon ger mej ett geléhjärta. Jag ba stirrar på det, mina tankar rusar..de var nästan som ett tecken, de va lite för right on.
Mamma -"vill du inte ha de?"
Jag -"...jo..tack mamma"
Hon tror nog att jag e lite vrickad.. \=)

Metafor för mitt liv :)

Nu sitter jag hemma på forslunda igen.. va tvingen att svänga förbi på kvantum och handla en egen påse med hjärtan..du får ca 15 st för 19.78 kr
Imorrn ska jag rösta..Centern, miljö p, eller...ja vi få se =)
Tänkte på något jag hörde på tv'n
"..allt beror på hur många som har VÅGAT sig ut och rösta" ur Rapport om röstningen i afghanistan. Att få rösta är ingen självklarhet därför tycker jag att DU tar ditt röstkort och pallrar dej iväg och röstar imorgon, för att du kan!! Och varje röst räknas!



Ska aldrig mer sätta mej i den situationen..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar