Bipolar

Okej, ligger 2a på den där lägenheten, och de är ca 1 timme kvar tills vi få veta hur de blir..men troligen inte :) Hade dock varit lite fränt om jag hade gått från 8a till 1a XD
Ska fara och kolla på en likadan lägenhet fast i andra trappuppgången någon gång nästa vecka! Kanske mer tur där?
Otur i spel men tur i..kärlek, nej inte? :P

Dagens sanning, "Kor går inte snabbare för att du hotar dom med att lyssna på P1 i mjölkgropen om dom inte skyndar sig in!"

Dagens andra sanning " Folk kommer tro att du är mentalt störd om du står vid sushi-disken och förhör dom olika rätterna om vilken som smakar godast och har lust att följa med mej hem.."

Hadde matte idag åxå..de gick..sådär (vilkent är sjuktjävlaumderbartbra för att va jag) jag fattade typ 25% av va läran sa *tumme upp*
Kanske hade snappat upp mer om jag inte så strategiskt hade placerat mej längre bak i klassrummet, har nämligen förstått de att de inte går att smygkolla in folk om man sitter framför dom ;) *Ögongodis*
Fy på mej..!


En av nackdelarna att inte kunna sova är att ALLA andra sover!! Shit så långtråkigt de är, kan ju bli knäpp av mindre!

Peppar inför helgen, känner att jag är glad och taggad
eh..annars sitter jag här och skissar på olika tattoos..är så jävla sugen på att skaffa en..men jag känner mej, kommer ta ååår innan jag får tummen ur! Jag menar att fimpa håret tog ju bara typ 7 år?? :D
Nu kände jag att detta blev ett långt inlägg så avrundar med en Tegan and Sara låt som går het på datorn just nu..tror grannen kommer ner och stryper mej snart!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar