Where is my help button!?!


oh fy fan! de där jag sa med att sänka garden? DE ÄR SÅ SJUKT JÄVLA SVÅRT!!! Shiiieeeet skulle va lättare att flytta ett berg! Jag vill verkligen kunna göra de, verkligen, men jag får sån panik! Fan jag känner mej som ett miffo!

Varför nu detta?

Jo, nu sitter jag här med ett telefonnr i handen, hastigt nedkladdat på en bit papper, och jag vet att någon annanstans i vårt avlånga land sitter det en annan med mitt nr..


Har jag tagit mej vatten över huvudet?
Svar ja..
vill inte såra någon..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

hjykko

Pernilla sa...

Push me ;P
Go go go go for it!
Vad är det värsta som kan hända EGENTLIGEN?
;D
Puss och kram hela dan!

Anonym sa...

haha min logik funkar inte så bra just nu :D fast panik är väl aldrig logisk? :)

Skicka en kommentar