Vuxenlivet

Yepp har varit en hettsig dag! skola hela förmidagen sen över till mamma och hämta passet, till polisstationen, blev inburad, och sen...nej vänta nu, inte inburad, men typ fotograferad förhörd om personupgifter, fick även lämna fingeravtryck från båda händerna! Så nu kan jag inte smita från att galningen som är avbildad på de nya passet faktiskt ÄR jag!
Dyrt vare åxå!

Sitter på mammas dator och är lagomt hemlighetsfull, sitter och kollar över axeln hela tiden ;)
Snart ska vi äta indisk mat från tajmahal, min osnytne bror fyller 20 idag, och enligt tradition så fick han välja maten ikv, och de blev förståss indiskt!
Yep, men dagen är inte över efter de! nope, efter middagen ska jag kolla på en 2a på Ålidhem! Tydligen hade ingen annan varit där och kollat än?!?! *high five på den!*

Dagens låt; "Broken songs" med Jim Ward, featuring Tegan Quin, jävligt bra! Kan ni gott lyssna på medan ni läser mitt oerhört viktiga blogginlägg! ;) (borde kanske ha skrivit detta längst upp? nu har ni ju typ läst klart. men är för lat för att ändra!)



Sitter och lyssnar på denna och kollar upp på himmlen och regnet och tänker på alla viktiga och oviktiga frågor jag har i huvudet. Åsså spricker himmlen upp och solen kommer fram, shit snacka om att finna lite ro, även om inget löst sig, men att bara kunna lägga de åt sidan ett tag, underbart!

Nu tror jag jag ska lägga mej på sängen och bara va ett tag fram tills middagden! Hade gött

P.S. Lycka till Pernilla idag på banken!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar