Morgondagen är summan av alla igårdagar! =)

Japp, nu börjar liket leva lite! Idag har jag registrerat mej på komvux..så på tisdag nästa vecka blir jag både student och jordbrukare, blir lite stressigt i två veckor innan min anställning tar slut. Sen är schemat så opraktiskt att jag har en lektion per dag hela veckan =P Men har tänkt cykla in, och sen kanske hinna med att träna på iksu efter plugget..ska bli så jävla fit! ;)

Men känns bra att börjat på ngt, den långsiktiga planen är att först
1. Plugga upp matten och naturkunskapen
2 Klara av plugget!! :D
3. träna upp kroppen under hösten
4. Söka till brandman, söka sjuksköterska, söka polis!
5. Komma in på ngt av ovanstående!!!
6. flytta!!

typ, mina stora huvudmål just nu!

Laddar inför kräftskiva imorgon hos bästaste pernilla! Har typ aldrig käkat kräftor förut så ka bli intressant, är de inge gott så kommer jag ha med mej mina tre apor så de är lungt ;)

Idag är jag på okej humör! känns bra..men känner åxå att allt annat ligger just under ytan, men försöker välja att inte tänka på de! Går bra idag! Craks of sunlight!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar