kö läjkhbjl

01:31..

Nä jag somnar inte..fan så drygt, å int blire bättre av att varje gång jag blundar så ser jag hundratals balar! Kommer bli galen, ska plasta in balar hela veckan! =P

Ska lägga upp lite bilder imorgon från min kusins visit här, skönt att inte va själv, men skönt att ha ff..vill verkligen hitta en hyres lägga nu..

Annars har jag haft en skitdag på jobbet..jaa utöver balarna då! Känns inge kul att alla tvivlar på mej och måste trippelkolla allt även om jag är 100% säker på att jag har rätt..nu visade det sig i slutändan att jag faktiskt hade rätt, så dom fick skämmas lite..men de e svårt att hålla fast vid sin åsikt när alla tvivlar på en..men aja ny dag imorrn!
--------------------------------------------------------------------------------

Trodde att de skulle va piece of cake nu, efter allt grubbel, haha men shit, blir de ba värre? :P

och så den där guarden...börjar hata den! tänk er två olika figurer på var sida på axlarna, en skriker; " ja, kom igen, kör!! "
Och den andra " nej, nej, sluta, backa!!"
De är i alla fall ett jäkla liv, just nu skriker iaf neggot högre =/
(kan de va deras skrik å bråk som håller mej vaken? ;) )
Tillslut så ser jag iaf ut så här..huvva!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar