It hurts, when you get too close

Today has been all about picking yourself up, and brush yourself off =P My head hurts like hell! Its probably from that bike ride. I tought i could take the bike n go get some food, but on my way back I like..fainted or somthing, so the last 4 km's was a fukking battle!

Nä nu slutar jag med engelskan, svårt jue! Anyways..
Har läst lite i nk boken och gjort nästa veckas läxa..matteboken ligger orörd och glor envist på mej, har några tal som måste göras tills på måndag, försöker övertala mej att orka :D

Har anmält intresse på 5 olika lägenheter runt om i umeå..ska kolla på en 2a i helgen på ålidhem, men ligger 7a på den så be blir nog inget där!
Nu ska jag återvända till..min berg och dalbana!! :D Är högst upp just nu! It feels lovley! I wish i could stay here, but what goes up..? Hoppas jag inte spyr ut mitt eget hjärta i fallet bara! ;P
Feel the ironi!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar