fortfarande sjuk, plugg, gammlia koncentrationssvårigheter


Känns som att jag har haft fullt upp idag, men har egentligen inte gjort mer än vad jag gör på en vanlig arbetsdag. De kanske känns tyngre för att jag fortfarande är sjuk och har lite feber ännu.

Idag har jag i alla fall varit på min första lektion på typ ett år, naturkunskap b, på studiecentrum på Östra. Nytt folk, nya kunskaper att banka in i skallen, finna sin roll i klassrummet, it's gymnasiet all over again.
Vi blev brutalt inkastade i studiernas värld med en fet läxa första dagen. Har precis blivit klar efter 2 timmars plugg. Imorrn har vi läxa igen enligt schemat.

For förbi en sväng på gammlia efter plugget och snackade med Karin lite som höll på att städa ut efter djuren som nu åkt hem för sommaren. Kanske blir en kräftskiva hos henne om ett par veckor. =)

När jag kom hem kraschade jag i sängen ett tag..har vääääärldens huvudvärk. Svårt att koncentrera sig på plugg när hjärnan håller på att rinna ut genom öronen på en. Svårt att koncentrera sig på plugg när de som är kvar i huvudet efter att hjärnan har runnit ut bara kan tänka på relationer och chrush'es.. Tänk om de skulle få va lätt någongåg =)

Jag är bäst på att sätta mej i omöjliga situationer!!

I take a breath, Take a breath
With me blow by blow
Take a break, Take a break
From you you are here to stay
I take my heart out of my chest I just don't need it anymore
Take my head out of the game
I just don't need it anymore
/ Tegan and Sara

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar