Ändrat igen

Okej, nu är det ändrat igen, är inte riktigt nöjd, men jag hittar ingen bakgrund som jag gillar till 100% Men har ändrat lite så de ska va lättare att kommentera osv..

Aaanyway..

Är ledig imorgon, känns bra efter denna helg av konstant stress i lagårn'. Är imponerad över min prestation igår när INGET i gropen funkade och jag stod där själv utan ngn aning vad jag skulle hitta på, men efter att ha ringt runt till 5 olika personer så fick jag igång de, och hann precis klart innan mjölkbilen kom =) Duktigt Ingrid!

Börjar känna stressen över att jag inte har ngt jobb i höst..och de verkar inte som att jag tog mej in på de plugg jag har sökt, är reserv på alla kurser, ligger typ som 3e reserv..så de är enkelt egentligen, bara att försöka mota iväg 3 personer ;)

Hm är inte nöjd med situationen, den måste ändras, jag måste ändra den, men ibland undrar jag; är det fel att drömma om något större?

----------------------------------------------------------------------------------------

"Adversity is a fact of life. It can't be controlled. What we can control is how we react on it." - Buddha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar