all messed up, but in a good way?

asså detta b.logg tem SUGER JU! :(((((
opsan'

de va en bra kaväll, lite mkiket dricka kanske? ja jo, men de kanske va lika bra, annars hade jsag nog aldrig tagit steget, aaaaaaaaaaaaaaaaaah sihitt asså...!! De känns super skönt, mina händer har slotat att skaka, dom som har gjort de jag vet inte hir länge..! fast titt som tätt kommer paniken, de går inter att väda om nu, vad blir nästa steg undrar jag? shit, ångest, fast varför? varför äre så jälva stort problem för mej? aah bajs är sjukt rädd.. men ädå okej? :) aa ja venne, men jag är så otroligt tsacksam att jag har så fina vänner! ni är underbara! Pernilla du är underbar! :D

nu ska jg försöka sova..men hm, tvivlar på de..men försöka kan man ju alltid!
Gonattv alla
Imorgom vaknar jag upp och är lejon på riktigty!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar