100 inlägg


Utmanar dig att trycka på play ;)

Nu! Alltså nu! Jag är inte nöjd med vars jag är i livet just nu, men de ska ändras på! Jag ska fixa upp lite och renovera de som behövs och nu snackar vi inte huset! Jag ska inte va ett får längre, för de har aldrig känts rätt! Jag vet att det inte går att ändra på 10 års problem på en dag men de är sant att varje resa börjar med ett fotsteg! Har stått stilla allt för länge nu och det har blivit en vana att blunda för problemen, för vad jag vill.
Jag måste ta tag i mina fobier, mina demoner.
Jag måste sänka garden, livet behöver inte alltid vara en fight på liv och död? (detta kommer bli det svåraste..)
Jag måste inse att jag inte behöver vara bäst på allt.
Jag måste börja jobba för mina drömmar annars gör jag mej aldrig förtjänt av dom
Jag ska börja leva precis som jag vill, och vara ärlig mot mig själv.
Jag måste försöka acceptera att saker inte alltid är som jag vill att dom ska vara.
Det blir svårt att fixa ryggen, men allt som går att göra ska jag göra :)

Fina ord, lätta att skriva ned, det blir en annan sak att genomföra dom, men jag måste göra de annars kommer jag slösa bort mitt liv totalt.

Jag kommer fixa det här för idag är jag ett lejon! ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar