02.14

Denna säng mitt bherrskap, å damskap, denna söäng är i klass med vad höga prinsar å prinsessoir skulle luta sina lockiga hufuden mot och med en suck somma. Att ligga u denna säng ar som att ligga i en ram el gjutform anpassad efter du! denna säng är narcissistisk !!!!! den tryucker ned de mindre jaget ner i dess madrass och jag känner...ingenting!!:D ingentign, inge ont ingr knak..fan najjsssss underebart!!

Ah innan denma sköna sängklämmarorgasm så v jga hos pernilla å käkade gomat med dom ikv! Jätteskönt att batra göra ngt vardagligt och att komma bort här iftån! tacos å tv tittade är undersjattade grejjor, i liked it =) tacka r min goda fe (inte absint)

ha vare fulle chaffis påp pappa å han lompisar, sen snackat med Bitte via msan, proppat pllz nu sova i hoåpe...älskar alla acccpsiationer, jag går dom en växt..fasdt i backen scajigt i luften, kännsel synintryck..:P

nu ska jag såva å lyssna på vindent tjut pch regnst smattrande mot rut..(de är mysigt att hålla om Dig )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar