Uppdatering

Ska uppdatera lite från helgen! :)
Ja jag skulle ju egentligen till trästock på torsdagen men de blev ju inge av pga sjuka katter och ambulansbesök. Men på lördagen så fick jag mej äntligen iväg!
Åkte iväg från Umeå med David, förbi ytterbyn och plockade upp Johanna sen vidare till Skellefteåå! Lite senare anslöt sig Reine och vi hade en trevlig kväll, även om jag inte riktigt var i mitt esse. Mitt huvud är fyllt med för mkt tankar helt enkelt, känns som att jag har tagit ett steg ifrån allt och iakttar händelserna från ett avstånd, aja de blir väl bra med de sen.. :)

Vi missade Krunegård men hann iaf se Sonic Syndicate som faktiskt var riktigt bra! tyvärr stod jag framför några som..hmm, ja, va dumma i hela huvet. Vill inte ta upp de så mkt, men att bli spottad på och kallad saker, nja, inte därför jag far på festival.. Att jag faktiskt inte slog ner jäveln förvånar mej..men de va nog lika bra.

Här följer lite bilder från kvällen :)












This is my cup of..eh..beer!








Trötta, fulla, glada och mongo kusiner :P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar