Spexarn!

OMG! Jag har varit och simmat idag! Fast de e inte de som är omg, eller jo lite kanske! Men nej, OMG:et betod av en person, en badvakt! Jävlar, medan jag körde mina längder så smygkollar jag in denne, finns inte så mkt annat att göra när man simmar fram och åter som en senil guldfisk, så lika bra att vila ögonen på ngt snyggt ;) Men sen, när jag har kört klart och går upp kommer badvaken fram till mej ( shit, pulshöjning) och frågar väldigt gulligt om jag möjligen kan dyka ner i treans basäng och hämta upp en boll som ligger där? Självklart säger jag, anything for you ;) så jag svassar fram till trean, ascool, hämtar upp grejjen utan problem och överlämnar den till badvakten som blir jätte glad, "då slapp jag hoppa i med kläderna på!" Damn tänker jag, de hade ju nu varit ngt ;)

Jag ska börja träna oftare ^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 kommentarer:

Pernilla sa...

Mums, aldrig fel med lite motivation! :D

Skicka en kommentar