Don't bother

Har ont i käkmusklerna på höger sida, troligen har jag legat och spänt mej inatt. Har drömt mardrömmar hela natten och vaknat minst tre ggr, (en av gångerna tror jag att jag slog till min kudde, vet ej) idag har jag ont i huvudet, ont i handen, ont i ryggen, och de känns tomt inuti, är de logiskt? kan man va förbannad och ledsen samtidigt som man känner sig helt avskuren från allt? Jag orkar nog bara inte bry mej, tur att jag skulle va ledig idag, för jag orkar inte vara trevlig!

Nu ska jag sova, sen kanske fara en sväng på stan, och ikväll blire simning och tapetsering ^^ Är avundsjuk på eleverna som får sommarlov imorgon! Tänk så skönt att få va ledig och bara få resa iväg någonstans! Fett najs! Men jag kommer troligen få va ledig 2 veckor i juli, då ska jag ner till Blekinge hade jag tänkt (sista sommarn i väbynäs? känns mkt vemodigt) Och sen har jag tänkt försöka va med på Trästock! mmmhmmm!

Vad ska DU göra i sommar? ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommentarer:

Simone Wennberg sa...

Eller har du kanske hånglat för mkt? ;)

EeeK sa...

HAHAHA exakt! trodde inte de skulle påverka så mkt! :D

Skicka en kommentar