Alter ego

Käken är lite bättre nu, men de har blivit 2 näst in till sömnlösa nätter, hoppas de e bättre imorrn..annars blir de jobbigt att köra ut djuren till Gammlia, jobbigare kanske, men ska bli kul att se sin gamla arbetsplats igen.

Just nu sitter jag och känner efter igen, jag är missnöjd med min kropp, den funkar inte för mej nu när den borde göra de! Pajad rygg som värker varje dag, påverkar sömnen hyfsat ofta, en trasig handled som värker, ett knä som klagar om jag tar i för mycket, lägg till käken som jag har haft ont i nu en vecka plus en kass syn så har ni här en 21 årig 80 åring! Fy fan.. Har till viss del accepterat värken..men ibland tar de på att gå och ha ont hela tiden, dagar utan smärta e fan gyllene!

Mitt alter ego.. Lisbeth Salander

When you lock away the past,
You lock away the future.
When you try and fake a smile,
You’re betraying who you are.
When you hide away your tears,
You feed upon your fears.
When you shutter out the light,
You enclose yourself with darkness.
Take this key,
It’s alright,
Unlock the past and presence.
Feeling as your mind, now comes to final ease.

------------------------------------------------------------

oh, btw, hade en trevig utekväll med pörni, sandra och anna i fredags! Åkte karusell, dansade till en gammal cd-spelare och drack jäger, jag lyckades hålla mej i skinnet, bravo ingrid..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar