ajaj

fakking jävla rygghelvete, död åt tengil och gudars skymning! Är trött men kan ej sova, hjärnan går på högvarv och ryggen värker som aldrig förr.. Jag hatar piller och liknande men nu har jag tvingat i mej 2 citodon, vet att de hjälper, så kanske jag kan få sova.
En annan som går på smärtstillande är Maja, opererad idag för livmoderframfall, men allt gick bra och jag kan andas ut igen, usch vilken skräck, om halva mitt liv (12år) skulle försvinna..

i veckan har jag kört hackern, igår kom jag hem 24.00, tur man får sitta i en ny valtra :)
igår hade jag även sällskap av en ungräv som inte va de minsta rädd för traktorn, va ganska kul att se han/hon jaga sorkar och dylikt på den åkern jag var och körde. vars e kameran när man behöver den?!



Gamla sår som gör sig påminda, kommer de någonsin bli bättre?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar