Janus

Eeey där ute i den anonyma världen av internet där ni kan gömma era ansikten och få full insikt i andra människors liv med bara några klickningar med pekfingret! Välkommen till de bekväma 2000 talet!

Idag har jag fixat med utgödslingen i svinhuset, kört en del ärenden och fortatt med lackeringen på skolans lånade Ford 8240, slipade och puttsade igår, idag har jag maskerat över allt som inte ska färgas och dragit på grundfärgen, imorrn kommer den blåa färgen på :) blir säkerligen riktigt fint!



Förra helgen var de ju valborgs också! jag var krasslig men tog de relativt lugnt och firade tillsammand med min kusin i burträsk hos Malin. Mycket skratt och dricka, och kanske några fyllesms ^^
Körde en rolig lek med lappar med skrivna påståenden på som man skulle dra och ge till den som man själv trodde passade bäst in på! :)
jag fick:
vissa ganska passande eller? \=)
Pepp i bilen påväg till Burträsk

Ksiner <3

Janus:
"In Roman mythology, Janus (or Ianus) was the god of gates, doors, doorways, beginnings and endings. His most prominent remnant in modern culture is his namesake, the month of January, which begins the new year. He is most often depicted as having two faces or heads, facing in opposite directions."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar