Har du tid att lära känna mej?

Lite av mej, huller om buller, har du tid ?

Jag är ...
Jag är en manifestation av universums kollektiva dålig karma.
Jag är en konstant motsägelse, individualisten som hatar att vara ensam, den hoppfulle pessimisten, den lyckligaste och ledsne personen, den tystaste pratkvarnen ...
Jag är den där ”random” konstnären.
Jag är en Lover och en Fighter.
Jag är i den åldern mellan för ung för att älska och för gammal att drömma.
Jag är ond.
Jag är god.
Jag är inte så skrämmande som jag ser ut.
Jag är en insomiac.
Jag är en ensam dåre med hopplösa drömmar ...
Jag är mig själv!
Jag är full!
Jag är ditt mörker när du är mitt ljus.
Jag är en historia som väntar på att bli skriven.
Jag är förtvivlan, kärlek och vänlighet.
Jag är din vän, hjälper dig längs vägen.

Jag är en poet.
Jag står i ständig förvirring.
Jag är en född rocker.
Jag är lätt irriterad.
Jag är en flicka i en kvinnas kropp försöker drömma mindre och leva mer.
Jag är en som är stark i sinnet, men svag i hjärtat.
Jag är en drömmare.
Jag är en tänkare.
Jag är bäst.
Jag är den sämsta.
Jag är bara någon med en penna, ett papper, och en dröm.
Jag är ingen - antagligen mycket sant.
Jag är tänkaren, drömmaren, fightern som kommer att stå över alla de andra och kämpa för min vilja att överleva.
Jag är, därför tänker jag.
Jag är en drömmare som inte kommer att vakna.
Jag, är vad ingen annan kan vara.
Jag är tjejen med en kamera i händerna och ett leende på läpparna.
Jag är en oförstörbar bubbla av glädje.

Jag är mystisk.
Jag är en vän.
Jag är en som fortfarande kämpar för att bli bättre dag efter dag.
Jag är ett original.
Jag är personen som ställer mig framför pansarvagnen.
Jag är en kameleont, du får aldrig se samma sida av mig två gånger.
Jag är vad de flesta trodde jag aldrig skulle kunna vara ...
Jag är en konstnär, även om du inte tror det.
Jag är vad jag vill vara.
Jag är här.
Jag är en drömmare med penna och papper.
Jag är introvert.
Jag är en ninjaflicka beväpnad med en kamera.
Jag är den du ser mig som.
Jag är en tjej som tror på något bättre, och kommer alltid att kämpa för den drömmen.
Jag är knäpp!
Jag är tillräcklig.
Jag dansar i regnet!
Jag är uttrycksfull!
Jag är så konstigt att jag är unik.
Jag är hopplös
Jag är vad som gnistrar i din stjärnlösa natt.

Jag är hatad.
Jag är livet som ingen kunde stoppa.
Jag är någon som hatar att titta i spegeln för det jag ser där är inte vem jag vill vara.
Jag är den energiska, unga, amatörfotografen.
Jag är många saker för många människor.
Jag är någon som bor i fantasin, ser jag vad jag vill se, och färglägger världen som en målarbok.

Jag är någon annan än den jag började som.
Jag är förvirrad, jag är inte verklig, jag är ensam, jag letar, jag är en filosof.
Jag är fred, kärlek, enighet, respekt och ansvar.
Jag är kär.
Jag är inte.
Jag är galen.
Jag är en tjej med stora drömmar och en fantasi.
Jag är förstörelse.
Jag är ett målat ansikte.
Jag är för tillfället.
Jag är bara en produkt av din fantasi.
Jag är 21 år gammal.
Jag är den dröm som så önskar verkligheten.

Jag är en reflektion av mina förhoppningar, drömmar, rädslor och sorger.
Jag är bara damm.
Jag är livets detaljer.
Jag är det enda hindret jag måste övervinna.
Jag är bara en människa och jag är inte perfekt ...
Jag lever!
Jag växer och förändras mer än vissa människor bryr sig att se.
Jag idiosynkratisk, inte konstigt.

Jag är en syster.
Jag är den kärlek jag ger.
Jag är full av ingenting.
Jag är en tår som aldrig torkar.
Jag är ibland en dålig karaktär.
Jag kommer att göra stor skillnad en dag.
Jag är någon som får dig att skratta och någon som kan få dig att gråta.
Jag är allt du kommer att älska och frukta.
Jag är ditt leende.

Jag är inget för världen men allt för den som betyder något.
Jag är bara en kopia av en imitation.
Jag är den tysta tjejen som kan argumentera i dagar.
Jag är en lyssnare.
Jag är skaparen av mitt eget öde.
Jag är rädd för att visa världen vem jag är.
Jag är en varm bris i en vinternatt.
Jag är en person med en stor kärlek till det vackra i livet.
Jag är något jag inte riktigt vet att definiera.

Jag är tystnaden som talar sanning.
Jag är den mörkare halvan.
Jag är min egen värsta fiende ...
Jag är den mest förbisedda, men mest sällsynta personligheten.
Jag är den mjuka skönheten dold under en mask av rädsla.
Jag är en som snubblar över imaginära saker.
Jag är inte lång.
Jag är tjejen som alltid har ett leende på läpparna.
Jag är ensam. .
Jag är tystlåten.
Jag är fri.

Jag är kär i en ...
Jag är en skissaren
Jag är sarkasm.
Jag är ridderlighet.
Jag är den som gömmer sig från verkligheten.
Jag ger aldrig upp.
Jag är varken en ledare eller en följare.
Jag är en person fylld av självförtroende och hemsökt av självtvivel.

Jag är inte du.
Jag är ledsen, men jag kan inte vara du ...
Jag utvecklar nya färdigheter varje dag.
Jag är en observatör.
Jag är någon som älskar och gör vad hon tror är rätt.
Jag är inte vad du förväntade dig!
Jag är den bästa vännen ingen tycker om.
Jag är en skapare.
Jag är ett nervöst skal av en person som strävar efter att hitta sig själv igen.

Jag är INTE!
Jag är ... Bara en normal tjej?
Nej.
Fördomsfri, men också skeptiker.
Glad, men alltför dyster.
Insiktsfull, men också blind.
Fängslande, men allt för onåbar
Tillgiven, men alltför likgiltig.

Jag är androgyn.
Jag är en som avviker från normen, unik i sitt sätt och sin form.
Jag är oälskad och älskad.
Jag är någon som ingen känner.
Jag är en stolle.
Jag är ganska galen.
Jag tror!
Jag är annorlunda
Jag är allt jag hatar.
Jag är tystnaden i slutet av dagen.
Jag är alla och ingen och vi alla tillsammans.
Jag är, och det är allt.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar