Uppdatering

En Uppdatering igen.

Ojj nu har de hänt massa saker jag inte har laddat upp här på intranätet, måste sluta skjuta upp det och skriva på en gång, nu har jag ju glömt typ hälften.

Igår kom min mormor upp hit på besök och stannar tills söndag! Jättekul för de va längesen jag träffade henne senast =)Så jag eskorterade Mamma och Mormor runt på stans alla skoaffärer igår enfter en go' lunch på Great estern. Ska över till mamma strax och äta middag ( ska komma ihåg att ta med mej kameran den här gången så jag kan lägga upp lite bilder på Daphnes ungar =) Dom är sååå sööööta!

Den här veckan har jag bara jobbat halvtid, jag kan röra på mej och vandra runt, men att arbeta mer fysiskt funkar inte alls än, har utfodrat lite i svinhuset typ..så just nu sitter jag mest och sorterar papper i olika pärmar på pappas kontor, men vet inte vart allt ska va, så måste fråga hela tiden.. Jag känner mej totalt överflödig och totalt värdelös! Fick typ ett litet sammanbrott idag när jag skulle riva ner lite spån i spånkärret i svinhuset. Gick för de första jätte långsamt, de gjorde ont och jag kunde typ bara riva ner de som låg löst. De va tydligen droppen, jag blir skitförbannad och besviken och måste sätta mej ner å sura på mej själv i nån minut. Förhoppningsvis så är de bättre nästa vecka..!

De är inte bra att räkna dagar jag vet, men hur kan jag sluta? Jag gör de automatiskt..

Och tack för att ni inte säger någonting!? Jag är inte 14 längre, och sånt här är svårt att dölja i längden. Även om jag inte kan göra något åt de så har jag rätt att få veta, jag är familj för fan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar