Ibland går de inte som man vill

Åh, jag som hade tänkt skriva ett glatt och uppåt inlägg, hm nu kommer de med en sur bismak av galla ist..jävla skit! Detta med relationer alltså, kan vi inte bara slopa de? För min del iaf. De enda jag har att erbjuda är allt jag har att erbjuda, du får min vänskap, räcker de inte är de bådas förlust! Bli bortvald och att själv välja bort, världen har krympt under dessa 48 timmar ska allt som går att hända göra de nu innan denna dag är slut? Och kan vi någon gång ha en trevlig "familjemiddag" utan massa bråk å skit, vi träffas ju bara en två ggr i veckan, ansträng er lite va om så bara för nån timme, vi är vuxna eller?

Åh..allt känns så obra nu, vill krypa ner nånstans å gömma mej för världen tills att deta är över

Men de får vänta, måste skriva om de jag frånbörjan hade tänkt skriva om..
Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få upp min fondvägg, de har blivit en väldigt utdragen historia, men nu så! Svart med ett svagt mönster i, hoppas de blir bra!
Sen ser jag fram emot en grillmiddag på tisdag! Hoppas vädret håller i sig! Har smygstartat redan idag med att ta en kall ute på vårt soldäck vid sjön, älska solen! Har även börjat leta sig in en del "sommarfest" låtar på playlisten, ett klart vår/sommartecken!

Och i veckan ska jag klipa mej..har väntat på tok för länge nu, klippa och färga! Har inte bestämt mej än hur jag vill ha de. Om någon har nå ideér så gör en shout out till mej ^^ behöver tips, inspiration!
Och varför har jag äntligen fått tummen ur arslet och planerat in en klippning? Jo för de e valborg på fredag och jag ska va i Burträsk! Peppaa peppaaa! =D

Okej..nu går jag och drar ngt gammalt över mej..

side note: go check out this page: http://www.123minsida.se/kickelimickens Nya bilder på våra kattungar..^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 kommentarer:

J sa...

Valborgs kommer bli AWESOME!

Pernilla sa...

Bra att du gjort en playlist med sommartema, för du vet ju att det är sommarfest som förväntas imorgon!
Paaartej ;)
Jag tar med mig Trojs så kan hon och Hubbe stå för energi utbrotten så kan du, jag och Maja chilla lite på soldäcket istället ;)

Skicka en kommentar