crack of sunlight

Just nu åker humöret berg och dalbana mellan glädje och "död åt världen mode" Känns som om jag står på en våg, ibland känns de helt fel, idland helt rätt..längtar tills vågen jämnar ut sig!


Så för att hålla humöret uppe idag så har jag, först och främst umgåts med mina kusiner, fick ett jättefint påskägg av julia och johanna.
Sen hittade jag ett gammalt fotoalbum som jag fick av Malin och Pernilla när jag fyllde 18! Haha ojojoj va unga vi va?! Härliga tider sitter och skrattar för mej själv! Härlig bitterljuv kännsla

Här är filurerna jag fick albummet av ;) Jag vågar påstå att bilden är verkligheten trogen mohaha ;)

HAHA sissta gången ni ser mej i kjol, var detta på HM tro?




Eleeevhemsfeeeest!! ofta förekommande!




Vi e bra på att feesta ;)

Reflexväst!!



Japp, gratis arbetskraft efter skoltid :P Men kul vare!


Visst har jag fina vänner? :]

Happis och jag på isen!


Scoutisch! Malin och jag på väg mot showmanship?







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAhaha najs! :D :D
Jag saknar dig!

EeeK sa...

Älskar mitt albuum :]
saknar du med, börjar de inte va dax att hitta på ngt?
fest utflykt middag eller ngt :)

Anonym sa...

Ja jag tycker nästan det! :) :) :)
Du jag lånar din frågegrej, har tråkigt! :)

Skicka en kommentar