Trading

Okej nu när jag skulle spara mitt inlägg så kruppede förståss datorn så allt försvann, jag orkar inte skriva om allt så nu blir de bara snabbversionen!

Idag har jag varit mer aktiv än på länge, har (inte utan problem) lyckats städa köket, och sedan varit på en långsam promenad med hundarna, skönt att va ute i solen!
Annars har jag bara tagit det lungt och målat, budat på tradera och lyssnat på ljudbok!

På tradera lyckades jag håva in en gammal slaglåspistol från 1800talet, lite ovanlig sak men jag har länge viljat ha en sådan, så jag är mycket nöjd!



Och här är två bilder på mina senaste försök att måla med bläck! Första är mina convers-skor! Och den andra är min fina kusin :)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 kommentarer:

J sa...

oj vad fin jag blev! och skorna med! DUKTIG EEEK :D

Simone Wennberg sa...

Väldigt fina bilder må jag säga! :D

Anonym sa...

Helt sjukt duktig på att rita!!!!!!

Skicka en kommentar