Can you sit through this Or is it gonna be too deep?

Känner mig ganska dum just nu, har levt i en fantasivärld där filmer är verkliga. Men de är långt ifrån sant, kommer aldrig komma ett sådant "movie moment" Jag mår skit, hela natten har jag haft sån panikångest..fakk! Upptäckte åxå att jag inte kunde ringa till ngn att prata med, de hela slutade iaf med ett akutbesök på psyk, ny skit medicin och och daglig kontakt framöver..varför ska jag snacka med människor jag inte ens känner, de vill jag inte, och dom jag försöker snacka med vill inte =/

Bloggen är ett dåligt substitut, men ändå skriver jag..hmf

Ska fan bara lägga mig i sängen och inte röra mig från den igen, de är inte så långt i från verkligheten som den är nu

Adjö!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 kommentarer:

I´ll put the cute in execute.. sa...

Bättre att du använder bloggen som substitut, än ingenting alls?

Skicka en kommentar